Samsung UE32F6200AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung UE32F6200AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SanderNEC 18-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE32F6200AW

Ik heb dit model van Samsung nu een aantal dagen en ik ben er tot nu toe uiterst tevreden mee. Hij is ten eerste prachtig vormgegeven met een zilveren 'omlijsting', wat het een beetje anders maakt dan het standaard zwarte. Het opstarten/installeren ging erg gemakkelijk en was binnen vijf minuten gedaan. En dan begint de pret pas. Je hebt ontzettend veel mogelijkheden op deze TV, al moet ik zeggen dat dit wel mijn eerste Smart TV is, dus ik was er ook nog niet mee bekend. Je kunt zelf ontdekken wat je allemaal met je TV wilt.

De geluidskwaliteit is voor een platte tv nog best goed, zeker als je de geluidsinstellingen op muziek- of filmmodus zet. Dan worden de lage tonen versterkt. En het handige van TV's als deze is dat je gewoon je USB-stickje met foto's en video's af kunt spelen op je tv, ideaal! En met de apps in de Smart Hub kun je programma's van de NPO, RTL en SBS terugkijken. Of je gaat even naar Youtube en je kijkt daar je video's terug.

Eigenlijk het enige nadeel van deze TV, maar dat zul je bij andere TV's niet anders hebben, is het typen. Dat moet je met de afstandsbediening doen en gaat niet snel en is onhandig. Maar opzich hoef je het niet vaak te doen dus dat scheelt. Ik ben erg tevreden met de TV, vandaar deze dikke 9!